Pazarlama

Pazarlama faaliyetleri, sistemin başarısında büyük rol oynar. Bu faaliyetler iki kategoriye ayrılır. Birincisi, yeni girişimcilerin sisteme dahil edilmesine yönelik pazarlama faaliyetleri; diğeri ise franchise ünitelerinde sunulan ürün ve hizmetlerin satışına yönelik pazarlama faaliyetleridir. Her iki alanda da etkin bir pazarlama faaliyeti içinde olunması gerekir. Çünkü bu kategoriler birbirlerini destekler.
1. Yeni Girişimcilerin Kazanılmasına Yönelik Pazarlama
Sistemin başarılı biçimde büyümesi için belli sürede belli sayıda girişimci sayısına ulaşılması gerekir. Franchise sistemi için bu, fazlasıyla önemlidir. Towerlife bu noktada da size rehberlik eder. Bölgelere göre bayi sayınızı ve girişimci kriterlerinizi belirler. Sonrasında markanız için yeni girişimcilerle görüşerek en uygun adayı sisteme dahil eder. Pazarlama ofisi olarak görev yapar ve pazarlama giderlerinizin düşmesine katkı sağlar.

2. Franchise Ünitelerinde Sunulan Ürün ve Hizmetleri Pazarlama
Bu faaliyetler hem marka sahibi hem de girişimci için başarı sağlar. Ürün ve hizmetlerin pazarlanması karlılığı arttırarak markanın büyümesine katkı sağlar.

hemen ara

Sizi Hemen Arayalım Telefonunuzu bırakın uzmanlarımız arasın.
Zorunludur!
Zorunludur!
Teşekkürler. Talebiniz alınmıştır. En kısa sürede uzmanlarımızı sizi arayacaktır.